Mrysmg yani üst 4 on disinde leke gibi var alttakilerdede vardı ama ben düzenli fircaliyorjm oğlumun dişlerini alttakiler tamamen geçti sırf bu sebepten diş doktoruna götürdüm ama zaten fırçalarken hafifletmissin müdahale etmeyelim zaten dökülecek bu dişleri fobide olusmasin dedi bende elletmedim. Yani o ilacı kullanacaksanız şırınga tarzı biseyler ağzına sıkın yada sonrasında dişlerini biseyle silin aynı sorunu yaşamayın diye diyorum