Elifkalayci 2 ay 10 günlük bebeğim parmak emmeye başladı önce elini emiyodu şuanda sadece parmak emiyo keşfediyo diye okudum ama parmak emmenin meme reddi yapmasından alışkanlık olmasından korkuyorum
Elifkalayci tomvejerry memeyi emiyo ama parmağı çıkarınca başlıyo ağlamaya ilerde nolur bilemiyorum 😀