Kızlar 36 günlük bebegim var son 15 günde 3. Mastit geçiriyorum.antibiyotik de kullanıyorum o biter bitmez bi daha yakalaniyorum.bebek de emiyo sağım da yapıyorum ama bosalmiyo meme bi türlü.elektrkli sağıma gelmiyo ama elle sağmaya başlayınca yine süt geliyo napcami bilemedim ya nolcak boyle