Kızlar mesela sağ mememi emiyor sonra solu veriyorum emmiyor bu doyduğunu mu gösterir yoksa meme reddini mi ya bu emzirme olayını hiç anlayamadım sütüme güvenemiyorum mama veriyorum 🥹bazen iki memeyi emiyor sonra yine ağlıyor , bazen emzirmeyinve memeden kendi kendime süt akıyor bebeği emzirdikten sonra sizi giriyor göğsüme bunlar sütümün olduğunun mu olmadığının mı göstergesi biri aydınlatsın beni lütfen