Dykdyk Benşm bebeğim bir aylık. Kalbinde delik var aynı size söyledikleri gibi söylediler. 6 aydan sonra kendi kendine kapanabilir kapanmazsa anjiyo diyorlar. Sizin bebeğinizde 13 aydır bir sıkıntı, farkettiğiniz bir belirti olmuş muydu? Ben de çok üzülüyorum, günlerce ağladım ama yapacak bir şey Yok. Bir de tüp bebek benşm kızım, ona kavuşmak için neler çektim, şimdi çok korkuyorum