Fatosssmira Kızlar merhaba. İkizlerim oldu kalça çıkıklığına baktırmam lazım. Büyük ihtimalle şehir hastanesine giderim ama hangi bölümden randevu almam lazjm hiç bilmiyorum ne yapmam gerektiğini. Yardımcı olur musunuz 🌸
Aselhuma41 Fatosssmira çocuk polikinigine randevu alıyorsunuz çocuk bölümünden isteniyor radyoloji çekiyor kalça usg diyceksiniz 182 mhrsyode ararsaniz daha iyi yonlendirir
zeynebinannesii28 Ben aylık kontrolüne gittiğimizde çocuk doktorundan almıştım randevuyu doktor yönlendirmişti iki iş çıkmıştı aradan
bdseylul Kaç aylıkken bakılıyor? Bizde bir aylık olduk önce normal çocuk doktorundan mı randevu almam gerekiyor ?
umran93 ay kontrolüne gittiğinizde çocuk doktoru girişini yapıyor zaten ultrasona gidip ya randevu veriyolar yada hemen çekiyorlar sonucu çocuk doktoru görüyor