melikekoselii22 Sezeryan göbeğinizi nasıl goturuyosunuz korse giysem bişey olurmu doğum yapalı 24 gün oldu
TugceAsil melikekoselii22 valla benim 3 ay oldu Malesef gitmiyor he gitmesi için hiçbişey yapmadım genetik olduğunu düşünüyorum açıkçası
Mnli melikekoselii22 ilk 40 gün rahminiz bile eski boyutuna dönmüyor daha acele etmeyin benim doktorum korse hiç önermedi karın kaslarını zayıflattığını söyledi o dikişin üstündeki kısım spor yapmadan geçmedi ama korse deneyimim olmadığı için kullansam geçer miydi bilemiyorum
canimmmoglummm Sezaryen olalı 33 gün oldu. Ameliyattan 3 gün sonra korse kullandım ama ara ara taktım günde 2 3 saat. dikişlerim toparlanınca da korse takıp uyudum şuan çok az bi kısım kaldı onuda sporla hallederim diye düşünüyorum