Merhaba gecmiş olsun..benım kızımın da boyle oldu isilik sandım ama gecmedı doktora sordum sıze soyledıgının aynısını soyledı yıne gecmeyınce kontrole gıttık ve deterjandan alerjı oldugunu soyledı krem ve damla verdı 3 gun ıcınde gectı ama damlaya On gün devam edecegız.ben ariel in sıvı deterjanını denemiştim bebekler ıcın o yaptı buyuk ıhtımallle