Alparslan98 Dün Bi an dalgınlıkla döndü ve koltuktan düştü çok yüksek değildi ama . Takip ettim herşeyi normal bişey olmadı ama bugün bi huysuz kendini sıkarak ağlıyor ve uykulu hep doktora götürmeli miyim
1gulceninannesi Alparslan98 başını vurmuş olabilir uyutmadan bir doktora götürmenizi öneririm. Ne olur ne olmaz çok küçük, kontrol edilmeli bence.
DrkAyz Alparslan98 Benimkide 4 aylık bugün düştü saniyelik bişeydi ama içim cız etti önceki postları okudum bir müddet uyutmayın ve kusma gözlerde kayma varsa mutlaka hastaneye götürün yazıyordu
papatya_1125 Alparslan98 ciddi bir şey olmayabilir ama yine de içinizin rahat etmesi için doktora götürmenizi tavsiye ediyorum. Bebeklerde kafanın sarsılması da çok önemli
Alparslan98 1gulceninannesi dün düşmüştü hemen uyutmadım bütün hareketleri normaldi bugün de öyle ama biraz huysuz bende düşmesine yorumladım