Kizlar eylülde 3 yasina gircek kizim ben calisiyorum ananesi bakiyo anaokuluna zaten nasip olursa gidicek öncesinde her gün kreş düsünmüyorm ama haftada 2 gün falan sosyallesmesi acisindan krese gidebilir mi hic arastrmadm henüz bilgi sahibi degilim o yuzden bilen birileri vardir diye buraya yazmak istedim haftada 2 gün falan krese kabul ederler mi acaba biliyomusunuz..