Arkadaşlar bebeğim kucağımdaydı, o sırada gözlüğüm başımdan düşecekti elimi çektim kolunun altından gözlüğü tutabileyim diye. Tek elimle poposunun altından tutuyordum. Bebeğim 4 aylık birden kendini attı, düşmesin diye hızlı bir refleksle diğer elimi attım tutayım diye ama suratına çarptı elim baya bir hızlı, tokat yemiş gibi oldu. Elim de çok acıdı, yani ondaki acıyı tahmin edebiliyorum. 😔 Ağladı bir süre, yanağı biraz kızardı. 😭 Doktor arkadaşlar yazarsa çok sevinirim: o çarpmanın etkisiyle herhangi bir sıkıntı olur mu, doktora götürmeli miyim? Bir süre sonra sakinledi, davranışları normal.