momandad_16
Eşim büyükşehir belediyesinde silahlı güvenlik. Haftada 1 gün 24 saat çalışıyor maaşı zamdan önce 16.750tl’di(giydirilmiş) enflasyon farkından sonra ne oldu bilmiyorum sosyal haklarada iyileştirme geldi ramazan ve kurban paraları var gelir giderle pek ilgilenmediğim için tam hatırlamıyorum onlarda sanırım 5er bindi şuan son durumdanda yine haberim yok. Tüm şehirdeki özel hastanelerde , özel okullarda , belediye ye ait tüm sosyal alanlarda(ılıca, restoran vb), bazı giyim, çanta , ayakkabı magazalarinda güzel indirimleri var. Ayrıca Şehir içinde belediye otobüslerinde ücretsiz ulaşım hakkı var aklıma gelenler bunlar 😇
Mesela dünya göz hastanesi en son normal muayne 1500tldi biz oğlumu prf’a götürdük 150tl ödeyip çıktık .