Zeynebebek_ Kızım üç yaşına girecek dokdorlardan çok korkuyor bugün saglikocaginda boy kilo kontrolü vardı ama daha kapıdan girer girmez başlıyor ağlamaya sizin cocuklarinidada böyle bişey varmı ben duruma nasıl çare bulabilirim🌺
PotterheadMom Zeynebebek_ Bir arkadaşımın oğlunda da bu sorun vardı. Psikolog, doktor oyuncaklarıyla oynatıp evde normalleştirilmesini önermişti. Oyuncak stetoskop, iğne vs. alarak birlikte oynayabilirsiniz.
elifdedim Zeynebebek_ aynıı benim kızımda öyle 1.5 yaşında daha bi ara peşpeşe b12 iğneleri oldu o zamandan beri doktoru daha görse ağlamaya başlıyo ama ne ağlama gececeğinide zannetmiyorum çok sık hastanelik işlerimiz olmaz inşallah 🌸
Ftmabilalxx Zeynebebek_ oyunla , bebekleriyle doktorculuk oynayabilirsiniz . Ben kızıma böyle şeylerde sticker veriyorum . Bide genelde kızım babasıyla gidiyo doktora felan baba olursa ağlamam diyo .bana sen gelme diyo 🤣
bencorapkadiniyim Çocuğun en sevdiği oyuncağını muayenehaneye götürsün ve muayene sırasında yanında tutmasına izin ver böylelikle sip şak biter.
Zeynebebek_ Ftmabilalxx ayy çok tatlı valla daha güzel babasıyla duruyosa keşke benimkide dursa babasıyla canıma minnet ama nerdee😊