Madamemom Dyson v12 aldım kızlar turbo modunda şarjı çok az gidiyor bu normal mi yoksa ben mi birşeylerü yanlış yaptım
cocomelon33 Madamemom benimki de aynı turbo modunu gerekmedikçe çalıştırmıyorum.7-8 dakika kullanabileceksek neden turbo modu yapmışlar anlamadım
Madamemom cocomelon33 ayyy evet ya çok sinir oldum maksimum 15 dakika gidiyor şarjı bozuk zannettim çok üzülmüştüm ama normal demekki