Bebeğim uyurken sessizliğe çok alıştı. Tek bakıyorum haliyle o uyurken evde benden başka bi ses gürültü olmuyo. Bazen bende onunla uyuyorum bazen yemek yapıyorum ya da çamaşır asıyorum katlıyorum ama alışkanlık olmuş kapıyı kapatıp sessizce yapmaya çalışıyorum ses gitmiyo herhalde çünkü ses duysa uyanıyo misafir geldiğinde azıcık ses olduğu yerde bile uyuyamıyo ne yapsam odada uyuturken içerde tv mi açık bıraksam acaba ya sese alışsın diye baştan hata ettim sessizliğe alıştırdım ama bilerek yapmadım tek başıma ne kadar gürültü yapabilirim ki evde 🤦🏻♀️