Kızlar hemen hemen 2.5 aylık bi bebeğim var günü gününe tutmayan bi bebek 2-3 hafta önceye kadar ağlama krizlerini atak dönemidir diyerek geçirdim ama dün akşamdan beri yine aynı durduk yere ağlıyo bu durumu yaşayanınız var mı 8. Hafta atağıdır demiştim o da 14 gün sürğyomuş çoktan bitmesi lazımdı ne yapacağımı şaşırdım