Hazal1 şimdi artık büyüdü. Anlıyor az cok Can acısını. Korkuyor belkide ağrıyor aşı yeri. Tekrar olacağından korkuyor 🙂 normal yani bir zaman sonra unutur. Daha büyükken yaptırmak daha zor inan kızım 1 yaşında doktoru gorunce yaygarayı basıyor. Kadın zor muayene ediyor. Gecen evde doktora gidelim dedim agladı yüzüme bakıp🤣 ne dedin doktora sen diyorum hıııııı diyor kızmış yani🤦