Madamehappyyyyy 🥲3 aydır çektiğim son 1 aydır kanamalı iç ve dış hemoroidime çözümü aynısefa kreminde buldum kesinlikle deneyin kızlar. Wc den sonra oluşan Şişlik kanama diye bir şey kalmıyor şuan 4 gündür kullanıyorum. Eve stok yaptım resmen kremi çok iyi geldi.
Mmrryy1401 Madamehappyyyyy merhaba bende de afedersiniz meme denen şeyden oluştu bir tane bu krem geçirdi mi alayım ben de 🥲
Madamehappyyyyy cocomelon33 Her wc ye girdiğim de aklıma geldiğin de sürüyorum ama inanın bende ilk sürüş ile farkı yaşadım.
cocomelon33 Madamehappyyyyy teşekkür ederim ben de hepsiburaradan en çok satılanı sipariş ettim faydasını görürüm inşallah
Madamehappyyyyy Mmrryy1401 Merhaba Evet eskisine gore daha iyi aci Yok agri Cok az kanama yok.. duzenli kullandim Cok kabiz olmadiginiz da sorun olmuyor.
Madamehappyyyyy deren01 krem zaten doktora sorduğum da iyi gelirsa sorun yok devam et çünkü ameliyatta çözüm değil tekrar olma ihtimalin çok yüksek dedi