40 cc cikmasi demek sutun az demek degil once onu bir cikart aklindan. Doktorum bana sutunu sagmanla bebegin emmesi bir olmaz demisti. Mamalarin icinde garip bir sey var ki, deli gibi uyutuyor bebekleri. Cunku agir bir icecek sonucta, hemen emilmiyor. Ama anne sutu cabuk emiliyor. O yuzden bebek daha sik araliklarla acikiyor. Valla sutun varsa verebildigin kadar ver. Kilo alimi da iyiyse, doktor mamaya devam diyorsa, en önemlisi bebegin huzurluysa aynen devam et. Ben de mama vermistim sezaryen sonrasi. 1,5 ay mama yedi. Sonra inat ettim emzirdim, mamayi kestik. Kesmesek ne olurdu, hicbir sey tabiki. Yeter ki bebeklerimiz saglikli olsun. O boş konusanlar heryerde var canim. Kulaklarini tıka, alaya al 😉