portakalreceli_ ya emzirmesem inanın bende hiç yemek aramam. Eşimde illa yapta demez ne olsa yer sağolsun. Ama kızım emdiği için benimde beslenmem önemli olduğu için her seferinde 2-3 günlük yemek yapıp koyuyorum buzdolabına. Bugünde yine öyle bir günüm o yüzden fikirlerle beraber birkaç tencerelik yemek yapıcam 😁💃🏻