Nevratosun 8 aylik oğlumun kan değerlerinde iki değeri de normalden yüksek çıktı. Sonuçları Dr yarın göstereceğim ama içim huzursuz oldu. Bu şekilde kan değerleri yüksek çıkanlar ya da bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim
Lilybaby Nevratosun merhabalar geçmiş olsun benim kızımın da 2 haftadır yüksek çıkıyor. Sizin ne durumda? Benim kızımın herhangi bir alerjisi çıkmadı ama eozinofili de yüksek yani alerjik bünye demekmiş.