Sssdt Kızlar pazar gununden beri dişim agrıyor. Başıma kulagıma vuruyor agrı. Antibiyotik ve agrı kesici kullanıyorum ama gecmedi yüzüm bugun de hafif şişmiş sağ tarafım. Nasıl gecer bu ya
papatyam-34 Sssdt ah valla benim de davul gibi olmuştu 🥺 antibiyotik kullanmaya başladıktan bir gün sonra çok hafif inmeye başladı 4.gün falan çok hafif şişlik kalmıştı 7-10 gün içinde tamamen geçiyor genelde de antibiyotik bitince geçmiş oluyor