12 günlük bebeğimi 2-3 saatte bir uyandırıp emziriyorum. Bıraksam 4-4.5 saat uyuyor. Sarılık falan olmadı çok şükür ama sütüm artsın diye emziriyorum. Bir memede 10-15 dakika emip uyuyor gün içinde. 2 saat sonra uyandırdığımda en son emdiği memeye devam ediyorum boşaltsın diye 15 dakka emip yine meme isterse diğerine geçiriyorum.
Yanlış mı yapıyorum? Herkes farklı söylüyor