bebekece Hanımlar 3 aydır aktif emekleyen kızımın dizleri kapkara oldu coğu zaman uzun bişe giydiriyorum ama yinede morardı. Geçer mi yoksa kullanabileceğim bir krem falan var mıdır?
Asya3870 bebekece ben hep uzun giydirirdim canım böyle biseyle karşılaşmadım. Emekleyen bebekler için dizlikler var istersen ondan alabilirsin. Krem sür geçer inşallah
-Ygtbgra bebekece geçmiyor malesef iki oğlumda beyaz tenli ama dizler simsiyah emeklerken başladı hala öyle hatta ilk zamanlar morarmış gibi geliyordu kafama takıyordum ama kararma olmuş büyük oğlum 8 yasında bazen lifliyorum kir gibi görünüyor 😂
Acabaymelike bebekece benim 2 kızımda çok emekledi kışlık çoraplarını kesip dizlik yapmıştım bol çoraplardan çok işe yaradı
bebekece Asya3870 dizlikler cok ergonomik değil yaa araştırdımda lastikli falan cocukları rahatsız ediyormuş bizimkide tombul bacaklı biraz oyuzden alamadım ya
bebekece -Ygtbgra yaaaa suan beni mafettin nedemek 8 yaş yaa🥹🥹 bizimkide beyaz tenli oyuzden cok belli ya cok üzüldüm acilen bi çözüm bulmam lazım
-Ygtbgra bebekece ben bi çözüm bulamadım malesef şort giydirince falan gözüme takılıyor kötü görünüyor ama sağlıklı olsunlar da artık
bebekece Acabaymelike hmm bak güzel fikirmiş yarın bi bakayım kesilebilecek corap varmı diye vermiştim cunku kıyafetlerinin coğunu. Dizini kapatacak kadar mı kesmiştini? Hadi bundan sonrası için önlem aldık dğyelimde şuan kapkara duruyo bembeyaz cocukta o nasıl gider onu bilemşyorum🙄
Acabaymelike bebekece evet sadece dizini kapatacak kadar kestim kararan yerlere hindistan cevizi yağı sürebilirsin
bebekece Zeynepsametaras dizlik cok arastırdımda cogu insan memnun olmayınca almadım bende demekki alsaymışımfa değişen bişe olmicakmış
benoyleuygungordum_ bebekece link yasak galiba atınca siliyorlar trendyoldan aldım babyjem marka ismi baby jem emekleme dizliği satıcı bebişcom