54 gün önce sezeryan ile dogum yaptım kanamam 43 gün falan sürdü sonra bitti diyodum olmuyodu ama 4gündür az az kanama oldu pembemsi azdı galib akalan giden geliyo diye düşündüm ama bugun daha fazla kıpkırmızı kan grliyor kokusu da drgişik adet kanı gibi başına böyle grlrn varmı ya korktum acıkcası yada hemen adet olunurrmu biter bitmez acaba bilmiyorum ya emziriyorum bu arada???