edafmo Kızlar bebeğim artık 6aylık ve katlanır küvette yıkamak eziyete dönmeye başladı. Fileden kendin atıyor, filesiz direkt içine koysam kayıyor kalkmaya çalışıyor… Bu baby plus un banyo mama sandalyesi var ya vakumlu ondan alayım diyorum. Banyoda özellikle işime yarar mı kullanışlı mı?
AliDemirinAnnesii edafmo bizim için çok kullanışlı oldu. 6 aylıktan beri onda yıkıyorum. Suyun altında oturup güvenle oyun vs de oynuyor. Çok pahalı bir şey değil zaten. Alın bulundurun bence.
theanalikko edafmo banyo dışında kullanmabı önermem bebek aşırı hareketlendiği zaman sağa sola atıyor kendini vakumları kalkabiliyor yüksek yere koymamak lazım. Ben kullanıyorım banyoda bu arada çok memnunum
edafmo Deletedmom_109 AliDemirinAnnesii theanalikko EmineYilmaz Beraninannesii irva Ocakalti motherofLeyla Cevaplarınız için çok teşekkür ederim, hemmeeen alıyorum🥰🥰
Fuuuuulya Ben hiç kullanmadım, iki kızımı doğumdan itibaren hep tek yıkadım, küvette file de kullanmadım bir elle tutup bir elle yıkadım küçüğüm 1 yaşında küveti de istemiyor artık ayakta duruyor bende tutup yıkıyorum. Burda anneler kucakta da yıkıyormuş
edafmo Fuuuuulya ben bir kere banyoda kollarımda tutayım dedim belim aurı kollarım ayrı koptu yaa çok zor oldu 😔
Beraninannesii edafmo Kesinlikle almanı onerirm çok kullanışlı 5.ci ayda aldım . Anane babanneye gittiğimizde de yanımızda götürüyoruz hala mama sandalyesi olarak kullanıyorum oralarda
Ocakalti Bence de kesinlikle alın bende banyo da kullanıyorum bazen ona koyup yıkıyorum bazende kuvetin içine oturağı koyup icine su doldurup havuz olarak kullanıyoruz özellikle bu sıcak günlerde çok güzel oluyor
motherofLeyla edafmo valla desteksiz oturmaya başladığı an ben alcam :) trendyolda yorumlara bakın ne kadar kullanışlı, banyo olsun başka yer olsun bence çok amaçlı bi oturak
Beraninannesii edafmo Aklıma gelmişken ekleme yapayım arkadaşım önden açılmayan kullanıyor 1 yaşında bebeği zorlaniyormus çıkartırken benim kullandığım önden açılır baya pratik😇 Babyjem marka
Kumsal0606 edafmo ben geçen gün dolap uygulamasından uygun bir fiyata aldım ikinci el sende bakabilirsin oturmaya başladığı an kullanmaya baslicam inşallah 😂