alpinanneesi bizimki 4 buçuk aylık aynı dediğiniz gibi yahu 90 ml mama altı üstü gerçekten bi saatte zor içiyor onuda önce uyuyup sonra uykudayken içiyor yada tam içerken uyuyor o yüzden yavaş içiyor birde bi yandan ayağımda sallıyorum bi yandan eğilerek içiriyorum belim boynum ağrıdı yani, 2 gündür birazını kucağımda içiyor birazını uyurken içiyor ama dünden beri hep 60 70 ml içiyor 90ı bitiremiyor sıcaklardan mı nedir yada öncesi su içiriyorum ondan mı bilemedim sadece akşam uykusunda 120 bazen 150 ml içiyor gün içinde 60 70 80 90 90ıda dediğim gibi çoğu zaman bitiremiyor sağlık ocağındaki hemşirede mama dozunu arttır diyor ama içmiyorki arttırsam