Merhaba anneler oğlum orta kulak iltihabı olmuş. Antibiyotiğe başladık. İki damlamız var sabah öğle akşam şeklimde kullanıyoruz. Bugün 2. Gün ve ben uykusuzluktan ölmek üzereyim. Aşırı ağlıyor yavrum o da acı çekiyor. Bende uykusuzluktan acı çekiyorum. Ne kadar sürede az da olsa rahatlar yavrum. Azıcıkta olsa uyuyabilmek istiyorum. Bir de yapabileceğim başka bir şey var mı süreçle ilgili. Banyo yaptırmadım hala bir de su kaçar vs korkusuna. Önerilerinize ihtiyacım var.🙏🏻