3 ana öğün, 3 ara öğün (birisi meyveli yoğurt 2si anne sütü)
Akşamdan sabaha sürekli emer😂 gündüz çalışıyorum ememiyor.
Herşeyi yiyor 10aylık olduğundan beri bizimle aynı yemekleri yiyor. Az tuz bol domates 2haftadır da yemeklere çok az salça atıyorum.
Haftada 1 gün özellikle kara mercimek yediriyorum. Çoğu yemeğe kıyma koyuyorum. Tek denemediğimiz yiyecek şuan için balık onu da Eylül’de başlicam
Yorumlara baktım da bizde gün içinde 1 yumurtayı mutlaka yediriyoruz + ceviz her sabah yediriyoruz