Selamlar, bugün göğsümü sağdım bakalım ne kadar içiyor diye, 12 de emzirmiştim 1,5 saat sonra sağım yaptım her iki memeden de 40cc çıktı toplamda 80 cc oldu sütüm. Az önce bu sütü verdim beneğime 20 cc kala bıraktı sanırım 60 cc içti, bebeğim şu an 21 günlük tam 3 haftalık ve 36+5 dr doğdu? Sizce bir öğün için yeterli mi? 2750 doğdu ama hastane çıkışı 2500 dü sarılık geçirdik ama hastanede yatmadık. En son 15 günlük tartıldık 2900 çıktık. Sizce iyi mi ? İlk bebeğim anlamada zorluk çekiyorum 🙏🏻