Yerfistigininannesi Vacum mop pro kullaniyorum yaklasik 1 yıldır taşınma vs derken kullanmiyodum gecen kurdum actim baglantilarini yaptim ama robot bi kere gidiyo sonra kapaniyo uygulamadan standa basıyorum yok hiç hareket etmiyo sizde boyle birsey yasadiniz mi