Denizimannesi Kızlar akşam 7 de evde oluyorum 8 e kadar yemek yapmam gerekiyor. Pilav var çok çok az dünden musakka kaldı yani birer kaşık düşer diye düşünün. Yanına hızlı bir şey yapmam lazım önerileriniz var mıdır ?