Merhaba kızlar, çalışan anneyim ve yaklaşık 1 ay sonra doğum iznim bitiyor, tekrar işe döneceğim.Öncesinden süt sağma ve depolama konusunda bilgi sahibi değilim.Biraz araştırdım ama istediğim bilgilere de ulaşamadım.Ne kadar zaman önceden süt sağmak gerekiyor, nasıl sağacağım aynı zamanda emzirirken? Kafam çok karışık ne yapacağımı şaşırdım.Tecrübeli annelerin mutlaka yardımlarını önerilerini bekliyorum🌸💕