Lbsdamla en_sevdiklerim2 sürekli yaşıyorum yıllardır, sıcak su ile kompres yaparım heemen rahatlatir beni yakmayacak ama sıcak olmali su bide doktor değiştirin belki başka bir krem verir o krem iyi gelebilir
Elif3444 Benim oğlumdada çıktı ben ne kadar doğru bilmiyorum ama kendi oğlumun şampuanıyla gözünü hafiften yıkadım banyo yaptırırken ve anne sütü sıktım inanın 1 günde geçmişti bizimkisi Allah’ıma şükür inşallah sizinkide hemen geçer
en_sevdiklerim2 Mgf merhaba bende şimdi gördüm yazdığınızı . Geçmişti ama gözü sürekli tekrarlıyor.şuan tekrar var anlayacağınız pes ettim artık