Anneler bebegim 1 yaşına az kaldı tutunarak yürüyor ama ellerinden tutunca fln parmak ucuna basıp yürüyor sürekli . bu durumda olan var mı yasayıp geçen dr a mı gitmeliyim ?
Not:küçükken yürüteç kullandı ama 1 aydan fazladır kullanmıyor ve kullandıgı dönemde de saatlerce binmezdi