[silindi] seval2542 Allah herkese şifa versin . Herkesin imtihanı farklı . İyi çıkar inşallah sonuclarimiz.
seval2542 [silindi] gösterdim canım takipli olmak zorundaymışız bi kadınla konuştum oğlunda varmış leke çocuk 5 yaşında her 6 ayda bi emara girmiş daha dosyası kapanmamış
[silindi] seval2542 inşallah bizimki böyle olmaz. Bende bir kerelik birseydir diye düşünüyordum 🙁 artık dusunmezkten hayatim alt üst oldu. Beterin beteri var elhamdullilah tabi ki ama ben çok takintiliyim ya.
seval2542 [silindi] bende aynıyım kendimi yedim bitirdim diyorum ya kimlereulaşmadım ki Google yazınca bi çocuk çıkıyor annesi Çiğdem Almanya’dan gelmişler Tüberoskleroz için ona bile ulaştım
seval2542 [silindi] artık o hastalıktan şüphelenmediklerini söylediler rahatladık ama bizim zaten genetik testte verdik onun sonucuyla daha da emin olacaz
[silindi] seval2542 cok sevindim sizin adınıza . Darısı bizim başımıza inşallah. Artık kontrolle gitmeyeceksiniz demi ?
[silindi] seval2542 3 yaşında 5 tane lekesi var . Biri görunurlugu azaldı zor görünüyor. Kızımın vucudu cok kuru ondandır dedi coğu doktor.
seval2542 [silindi] bizim vücudumuzda kuru ama doktorlar o şekilde kabul etmiyor onlar için önemli olan leke sonradan mı çıktı ve arttı mı onlar buna bakıyor
[silindi] seval2542 anladım ama coğu cocukda var bu lekeler. Bende bile var. Vallah herkesin vucudunu inceliyom delirmişim.
seval2542 [silindi] bakın ablamın çocuklarında da var ama onların ki doğuştan ama işte bizimkiler sonradan çıktı mesela o gün gittiğimizde doktora yeni bi leke daha gördük 50 kuruş büyüklüğünde