Merhaba sevgili anneler 🥰
Günümün dolmasına 20 gün falan vardı, kendi doktorum bazı nedenlerden dolayı izindeydi bende doğuma az kaldı diye kontrol için farklı bi doktora gittim. Kontrol diye gittiğim gün yatışım yapıldı ve ertesi gün sezeryan oldum. Nedeni ise NST de sancılarım çıkıyordu ve bebeğim iriydi. Doktora göre ben doğum sancısı çekiyordum ama benim hissettiğim normal adet ağrısı gibiydi öyle rahatsız etmiyordu. Neyse ki herşey yolunda bi sıkıntı olmadan geçti gitti.
Sizin hikayeleriniz nedir 🥲