Gerçekten şuan yazarken hayattan bıkmış bir anne olarak yazıyorum 7 aylik olduk arkadaş ne yaptıysam düzene sokamadim uykusunu uyuturken iki saat uğraşıyoruz uyumuyo uyusa yarım saat zor uyuyo sabah 4 5 6 deyince ayakta doktora danistim atarax verdi bir faydasını gordugumu dusunmuyom elimden geldiği kadar uyku düzeni yaptım yok oda bozuluyor uyumuyo ya kafayı yicem 7 aydır uykusuzluktan ölecem bana nolur tavsiye verin artık psikolojim bozulacak cidden ne yapacam ben nsl çocuk uykusuzluğa nasıl dayaniyo anlamıyorum gözünden uyku akiyo oysa 😭