Minel-inannesi eczane ve sağlık ocağı tanıdık. Ama şöyle ben hamileyken de sağlık ocağı beni hep korkuttu söyle olur doğumun böyle olur sorunun var gibi, ama kendi doktorum da normal her şey demişti. Eşim de değerlere baktı biraz anlar normal gibi aslında dedi, onun için doktorla görüşmek istedim, arkadaşımız gidiyor şimdi. Bende randevu alalim diye mi öyle yapıyor acaba onun kârına bir şey mi oluyor diye kötü düşündüm 😂 günahını aldım demek ki normali buymuş. Teşekkür ederim. birde bilginiz varsa eğer, kanda enfeksiyon neden olur, yani ben temiz bakıyorum, soğan sarımsak bayılır yer, neden oldu diye kendimi sorguluyorum şuan