Bebeğimin alnında ve göz çukurlarında halk arasında melek öpücüğü olarak adlandırılan kırmızı doğum lekeleri var doktorlar yaşına kadar geçer diyorlar ama hamileliğimde benden kaynaklı mı leke oldu bebeğimde diye üzülüyorum 😔
Bizim gibi doğum lekesi olan sonradan geçen geçmeyen var mı ? Geçtiyse ne zaman geçti yazarsanız sevinirim 🙏🏻