WaldorfB Yagmurrrrrr Bütün fişleri Prima uygulamasına yükleyip siz mi puan kazanacaksınız 😂 bari söyleyinde herkes bilsin insanların aldıklarıyla ne yapacaksınız zaten belli bir sınırı var fiş yüklemenin
sadekahve_bitter WaldorfB aklıma gelmedi değil heralde bedavadan deneme yapacak bilmiyor ki fişlerdeki bütün isimler aynı olmalı Farklı isimle puan kazanılmadığını 😂
-EFLATUN- sezer2022 bende valla bu kadar pahalıysa çok iyidir dedik sızdirma haricinde birde de bezin değdigi yerlerde hep kırmızı küçük benekler oldu alerji yaptı
Hilal9 -EFLATUN- evet bende ilk çocıguma prima alıyordum sonra bim bezine geçtim ve çok güzel 6 yasında hala bim bezi kullanıypruz kızımada molfix almiştim bitince bim bezine devam edicem
Hilal9 sadekahve_bitter evet canım özel çocuk bi türlü alışamadık tuvaletten korkuyor çığlık atıyor sanırsın kesiyoruz çocugu alışamadık ☺
sadekahve_bitter sezer2022 acaba pipisi yukarıya doğru filan kalıyor olabilir mi? Bağlarken aşağı yöne baktırmak gerekir