Tahlil sonuclarim cikti ama kontrolum 2 hafta sonra yardimci olabilen varsa sevinirim bir postumda bahsetmistim el ayak yanma ve sisme gibi bazi sikayetlerimden bugun tahlile gittim 2 hafta tansiyon kontrolu yapicaz anlayan varsa yardimci olabilir mi? Tesekkurler 🌸