Çok şiddetli kusmuyorsa her bebekte olan bişey misal biz 3 aylığız hala kusuyor bebeğim. Lor gibi kusuyorsa o da normal sütün yağlı kısmı mide asidi ile birleşince ortaya çıkıyor bebek atıyor onu. Doyduğunu anlamayıp biraz daha emiyordur ya da gazı çok ani çıkarsa oluyordur