Benim kızım 3. Aydan beri mama reddi yapan bir bebek yani düşünün 6 aylık oldu hala reddediyor. 120 cc yapıyorum 40 falan bırakıyor. Doktor kilosu ne kadar iyi dese de benim kızım zayıf bi bebek. Velhasılkelam 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladım kabak havuç yoğurt muz karpuz şeftali hatta arılac pirinç unlu ne denediysem işe yaramadı hepsini tükürüyor midesi bulanıyor ve kusuyor. Yani şunu çok seviyor diyebileceğim bi ek gıdası yok. Bebekler genelde tatlıyı sever benimki hiçbir şey sevmiyor. Ben bunu nasıl aşacağım o kadar yoruldum ki 😔 mama yapıyorum onu da reddediyor. Gün boyu belki dolu dolu ya 3 ya 4 biberon anca bitiriyordur. Doktora götüreceğim yok mu bunun bir çaresi 😔 bi iştah açıcı şurup falan ?