Dtkbraaa Kızlar idrar yolu enfeksiyonu çıkıp da hastaneye yatış verilen oldu mu ? 2aylık bebeğim sadece o mu yatacak yoksa ben de kalıyor muyum ? Bi fikriniz var mı ???
Ygmrcm Dtkbraaa benim bebeğimde geçirdi 3 aylıkken hastanede yattı beraber kalıyorsunuz tabi odada bebeğinizi almıyorlar sadece merak etmeyin
Dtkbraaa Teşekkür ederim idrar torbasıyla enfeksiyon çıktı doktor sondayla aldı kesin olsun diye,inşallah çıkmaz ama çıkarsa yatış dedi doktor ondan sordum çok sağolun 🤲🙏
Lalish Benim bebeğim de 1 aylıkken geçirdi 100 bine ulaşmıştı enfeksiyonu hastaneye yatmadan önce doktorumuz son çare antibiyotiğe başlattı 1 hafta kullanımdan sonra atlattık