Aslananne1 Emekleme var Koltuklara tutunup kalkma var Koltukların başından sonuna kadar sıralama var gidip geliyor Ama her iki kolundan tuttuğum da adım atmıyor öylece duruyor kendini yere atıyor napacam böyle bi durumda.
010722ikrs Aslananne1 bizimde aynı yürümek istemiyordu iki elli değilde tek elinden tutup yürüttük hep çabuk yürüdü
sezer2022 Aslananne1 ay inada bak aslında sıralıyor da 🙈 3 cuma kollarından tutup sallayınca yürürmüş bebekler hurafe ama arkadaşım 13 aylıkken yürümeyince öyle yapmıştı 🤭
Aslananne1 FerideDeniz yani kollarından tutup adım atmadığı için almadık alsak ta adım atmıyor nasıl sürecek dedik
Aslananne1 010722ikrs kendini hemen yere atıyor bide adım atmıyor öyle sadece koltuklari gidip gelirken adım atıyor kolundan tutunca atmiyor
Aslananne1 sezer2022 evet sıralıyor koltuklara tutunup baştan sona kadar gidiyor nasıl da hızlı gidiyor 😅😅ama inadına kollarından tutunca da adım atmaz 😒😅o 3 cuma nasıl oluyor allahina söyle yapim kollarından sallamak derkn😀
sezer2022 Aslananne1 ben arkadaşın yalancısıyım valla 🤣🤣 koltuk altından tutup sallıyordu valla yürüdü dedi Yani 13 aylık 3 cumadan 14 aylık eder yürüsün bi zahmet demiştim 🙈