Birprensesannesiii3850 ben 2 ay mikostatin kullandım. Sizin gibi bakmadan karbonat ve bu ilacı öneren doktorlar yüzünden. Her gün kızımı ağlattım. Sildikten sonra çok ağlardı. Bu kadar uzun süre geçmeyen pamukçuk mu olur diye sorgulamaya başladım. Kendimi de cilt doktoruna gösterdim. Gitmişken kızımın ağzına da baktı. Pamukçuk göremedi. İlacı bıraktım. Meğer sütümün yağı/kaymağıymış. Kendi kendine geçti.
Kızımın dili bembeyazdı. Utanıyordum insanlardan artık. İlacı verdikçe daha da yaygın bir renk oluşurdu. Kestim temizlendi