Benim de bebeğim doğduktan bir gün sonra oldu aynı dediğin gibi odaya fototerapi aldık iki gün kaldı ve geçti çok şükür. Kendine dert etme canım stres yapma sütün gelmez yoksaö sarılık bu hemen hemen her bebek oluyor. Geçer bir iki güne sık sık emzirmeye çalış. Doktor bana mama takviyesi de yap sarılığı mama da önlüyor demişti biz o şekilde atlattık.