Ben ebeveyn olmakla ilgili biseyler okuyorum ya da podcastler dinliyorum. Gercekten sabrimi ve empati duygumu artiriyor çünkü ayni seyleri baskalarindan da duymak anlasildigimi hissettiriyor.annelik iklimi diye bir podcast var öneririm. Daha dingin oluyorum. Kriz aninin ortasinda ise tepkisiz ve hicbirsey yapmadan 1 dk lik mola aliyorum kendime. Ya da bebegimle ayni anda sakinlesmeye calisiyorum. Bazen ofkem sekil degistirip baskalarina yansiyor bunun da farkindayim. Ama suan elimden gelen bu kadar