Merhaba sevgili anneler,
Hamilelik oncesi de tansiyon problemim vardi. Hamilelik suresince alfamet kullandim. Hatta dogum sonrasi da 4-5 ay devam ettim. Kadin dogum doktorum devam et demisti. Fakat birkac gun once kardiyoloji doktoruma gorundum Alfamet in plasentadan gecmediginj fakat emzirme ile sute gectigini soyledi ve diltizem yazdi. Ancak cok emin degilim prospektuste sute gecer yaziyor. Cocuk doktoruma sordum o da netleştiremedi. Tansiyon sıkıntımda var ilac almam lazım. Sizlerde böyle bir durum oldu mu lütfen bilgi verebilir misiniz